Служба автомобільних доріг
у Вінницькій області

великоваговики

  • 7.02.2017

    Увага! Обмеження руху для великовагового транспорту!

    Станом на 08 год. 00 хв. 07.02.2017 року мають місце значні перешкоди для дорожнього руху у вигляді снігових переметів та ожеледі на проїзній частині автомобільної дороги М-21 Житомир – Могилів-Подільський, на ділянці км. 131 – 230 (ділянка від м. Вінниця до м. Могилів-Подільський ) які виникли внаслідок значного погіршення погодних умов (сильний снігопад, поривчатий вітер 20-25 м/с) на території Вінницької області.

  • 8.01.2017

    Увага обмеження руху!

    Станом на 11 годину 8.01.2017 року мають місце значні перешкоди для дорожнього руху у вигляді снігових переметів на проїзній частині автомобільної дороги М-21 "Житомир - Могилів-Подільський" км 131-239. (ділянка дороги від м. Вінниця до м. Могилів-Подільський)

  • 5.01.2017

    Перелік місць відстою транспорту

  • 14.11.2016

    Оперативна інформація про стан проїзду на дорогах Вінницької області

    О 2:00 14 листопада відкрито рух по автомобільній дорозі М-21 «Житомир – Могилів-Подільський» для великовагового транспорту.

  • 24.06.2016

    ДО УВАГИВОДІЇВ ВЕЛИКОВАГОВОГО ТРАНСПОРТУ!

    На виконання окремого доручення Укравтодору №93-ОД від 05.05.2016 та розпорядження Вінницької облдержадміністрації №423 від 03.06.2016 року,

  • 18.05.2016

    Роз’яснення для автоперевізників щодо габаритно-вагових норм вантажних перевезень

    Питання здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів передбачено:

    Законом України «Про автомобільний транспорт»;

    Законом України «Про дорожній рух»;

    Правилами дорожнього рух затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 10 жовтня 2001 року (зі змінами)

    Постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування.

    На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством.

    Додатково:

    Для контейнеровозів – 44 т., для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами до 46 т.

    Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі – для навантаження на одиночну вісь – 11 т., на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т.

    Відповідно до даних наданих фахівцями ДерждорНДІ , близько 74% автомобільних доріг були збудовані під розрахункові навантаження на вісь – 6 тонн та загальною вагою не більше – 24 т.

    Щорічні збитки, які завдаються дорожньому господарству внаслідок руйнування доріг, спричинених рухом великовагових транспортних засобів складає – більш ніж 2 млрд. гривень. За дослідженнями Світового банку щорічні втрати ВВП країни внаслідок незадовільного стану автомобільних доріг складають 3-4% ВВП. Понад 90% автомобільних доріг в Україні потребують виконання ремонтно-будівельних робіт.

    Отже, з метою збереження автомобільних доріг загального користування, центральним органом виконавчої влади (Укртрансбезпекою), на яку покладено завдання, зокрема, щодо здійснення габаритно-вагового контролю за транспортними засобами габаритно-вагові параметри, яких перевищують нормативні, розпочато заходи щодо запобігання та недопущення руйнування автомобільних доріг загального користування.
    Так,на цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів (далі – ГВК).
    Так, станом на сьогодні на автомобільних дорогах загального користування в Одеської, Миколаївської, Херсонської та інших областях здійснюють заходи державного контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів вагові та/або габаритні, параметри яких перевищують нормативні.
    За результатами роботи вже перевірено 4556 транспортних засобів, з них у 319 виявлено порушення вагових параметрів.
    Нараховано плати за проїзд на 150 тис. євро, сплачено близько – 740 тис. гривень.
    Накладено штрафних санкцій на суму близько 148 тис. гривень.
    На сьогодні законодавством та іншими нормативно-правовими актами передбачено відповідальність за здійснення перевезень вантажів понад дозволених нормативів та нараховується плата за проїзд автомобільними дорогами, яка розраховується за відповідною формулою (постанова КМУ від 27 червня 2007 р. № 879). У разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру:
    до 10% - нараховується у подвійному розмірі;
    на 10-40% - нараховується у потрійному розмірі;
    більш як на 40% - нараховується у п’ятикратному
    За проїзд без дозвільних документів транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні , передбачений адміністративний штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (1700 гривень).

    З метою удосконалення переліку підстав для зупинки транспортних засобів для здійснення габаритно-вагового контролю, визначення механізму контролю вагових та габаритних параметрів транспортних засобів та їх фіксації спеціальними технічними засобами шляхом низькошвидкісного і високошвидкісного зважування і вимірювання без зупинки автомобіля, та підвищення відповідальності автомобільного перевізника за порушення законодавства під час перевезення вантажів Міністерством інфраструктури України спільно з депутатським корпусом розроблений проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів і відповідальності за порушення правил дорожнього руху», який зареєстрований у ВРУ за № 4661.